onsdag 20 juni 2012

هزیانهای ابولی تئوریسین اقتصاد الهی

امروز برای اولین بار تصمیم گرفتم چند خطی از سایت ابولی تئوریسین اقتصاد الهی بخوانم. این بنده خدا پیر شده و شروع به هزیان گویی کرده. البته او از همان اول هزیان گو بود مردم نمی فهمیدند و حالا رسانه هایی که با او مصاحبه می کنند و او منبع خبرشان است نمی فهمند.
کسی که به قول خودش دکترای اقتصاد دارد باید بفهمد اقتصاد الهی هزیانی بیش نیست
خودتان بخوانید در ابتدا نوشته خامنه ای می خواست حداد عادل رئیس مجلس شود و لاریجانی رئیس مجلس نشود.  بعد نوشته دو برادر لاریجانی علی و. شیخ صادق مامور مهار احمدی نژاد هستند.
بیچاره بالاترینیها که هروز باید لینکی از این ابولی هزیان گو ببینند.


رویادادها گویا هستند و چون از بیرون به درون گذر کنیم، آنها را گویا تر نیز می یابیم:
 قرار بود حداد عادل رئیس مجلس خامنه ای بشود، اما لاریجانی شدآنهم با 177 رأی.حداد عادل تنها 89 رأی داشتپیش از تشکیل مجلس، سردار سراج، بهنگام «بصیرت»بخشیدن به مستمعان خود گفته بودهاشمی رفسنجانی و احمدی نژاد و ایکس (علی لاریجانیمی خواهند جام زهر سازش با امریکا (بر سر اتمرا به «آقا» (خامنه ای)بنوشاننداز دید او، حداد عادل شایسته ریاست مجلس بودمجلسی که چون او گفته است «ما مجلس رقابتی نمی خواهیم »، باید مجلس «یکدست» و گوش به فرمان خامنه ای باشد.
اما چرا علی لاریجانی رئیس مجلس شد و حداد عادل نشد؟ زیرا خامنه ای وضعیت را از دست رفته تر از آن یافته است که گمان می برد:
• خامنه ای مشاهده می کند که مصالحه دلخواه او با کشورهای 5+1 حاصل نیستغرب را مصمم تر از آن می یابد که می پنداشتمیشل روکار، نخست وزیر اسبق فرانسه که به ایران رفته بود، به تازگی، در یک مصاحبه تلویزونی، گفته است مقامات رﮊیم ایران آماده اند بسیاری از توقعات خود را رها کنندآنگلوساکسونها (امریکا و انگلیسمنافع خود را دارند و از تشدید بحران زیان نمی بینند اما فرانسه و اروپا زیان می بینندباوجود این، خامنه ای در درون رﮊیم با گرایشی روبرو است که مصالحه اتمی را به زیان خود می بینداز این رو، او نیازمند رئیس مجلسی است که بتواند در برابر این گرایش و احمدی نژاد و منحرفان بایستد.
• احمدی نژاد با هاشمی رفسنجانی و علی لاریجانی مخالف است و همسو نیستبا آنکه مصالحه را خامنه ای باید بکند، از زمان آشکار شدن نزاع او با خامنه ای (ماجرای عزل مصلحی، وزیر واواک، از سوی احمدی نژاد و نصب او بلافاصله از سوی خامنه ای، نزاع را از پرده بیرون انداخت)، او و دستیارانش «منحرفین» نام گرفته اند و متهم می شوند به این که در پی سازش با امریکا هستند:
◀ پیش از این اطلاع داده ایم که خامنه ای با هاشمی رفسنجانی ارتباط برقرار کرده است و به او در حل مشکل اتم، نقش داده استحسن روحانی را نیز روانه وین کرده بوداطلاع جدید حاکی از آنست که دستگاه خامنه ای با هاشمی رفسنجانی و اصلاح طلبان ارتباط برقرار کرده استبه اینان گفته است خطر اصلی برای «نظام» منحرفین هستندبه آنها وعده داده است در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شرکت داده خواهند شدقرار است مهدی هاشمی، فرزند هاشمی رفسنجانی به ایران بازگرددمحاکمه ای صوری ترتیب داده خواهد شد اما مشکلی برای او ایجاد نخواهد شدموسوی خوئینی ها نیز گفته است در انتخابات آینده شرکت خواهیم کرد.
• سخنان خامنه ای در مقبره خمینی، وضعیت را بازهم روشن تر کرداو به آنها که تکبر شیوه کرده اند اخطار کرد که تودهنی خواهند خورد.چون پیش از او، تنی چند از «نمایندگان» مجلس و غیر آنها احمدی نژاد را متکبر خوانده بودند، گفته شد که اشاره خامنه ای به احمدی نژاد بوده استاما در واقع، خامنه ای او و همکاران و دستیاران او (جریان انحرافرا مورد حمله قرار داده است.
◀ اما احمدی نژاد فغان برآورده است که این چه بودجه ایست که مجلس تصویب کرده است؟ او گفته است هر نماینده، ماهانه، 4.5 میلیون تومان، خرج دفتر داردحقوق و مزایا نیز می گیرداو ایراد گرفته است که بودجه چون گوشت قربانی تقسیم شده است و ملت هم نقش ناظر بی تفاوت را بازی می کند!.
انتخاب هیأت رئیسه مجلس معلوم کرد که هواداران او در مجلس بسیار کم شمار هستندباوجود این، سخن خامنه ای و انتخاب لاریجانی، گویای ناسازگاری قول و فعل او هستنداو در پیام خود به مجلس خواسته بود با دو قوه دیگر تقابل نکند، همراهی کنداما انتخاب لاریجانی به این معنی است که دو برادر، یکی علی رئیس» مجلسو دیگری شیخ صادق لاریجانی رئیس» قوه قضائیه)، مأمور مهار کردن احمدی نژاد هستند.
◀ اطلاع از درون رﮊیم که، بنا برآن، بهم ریختگی بیش از حد تصور است، این اعتراض به احمدی نژاد و همکاران و دستیاران او را گویا تر می کنداحمدی نژاد اقتصاد ایران را چنان از پای درآورده است که تحریم چاره ای جز تسلیم باقی نگذارداینکه او و «جریان انحراف» متهم می شوند به اینکه مأمور امریکا بوده اند برای این که ایران را از پای درآورند و خامنه ای چاره ای جز سرکشیدن جام زهر نداشته باشدبنا بر اطلاع از درون رﮊیم، خامنه ای نگران وضعیت اقتصادی کشور از اول ماه ﮊوئیه 2012 ببعد استچرا که تحریم نفت و بانک مرکزی، از اول ماه ﮊوئیه، عملی می شودمگر این که، در مسکو، مصالحه ای انجام بگیرداما پیشاپیش، احمدی نژاد خاطر نشان می کند که غنی سازی اورانیوم تا 20 درصد حق ایران است و، در مسکو، نیز، توافقی انجام نمی گیرددر واقع، اگر قرار باشد، توافقی انجام بگیرد، خامنه ای سران رﮊیم را نزد خود جمع خواهد کرد و یا از مجمع تشخیص مصلحت خواهد خواست مصلحت نظام را بسنجدخامنه ای متقاعد شده است که غرب قصد کوتاه آمدن ندارد و به کمتر از تسلیم رضا نمی دهد.
• از علائم بهم ریختن درون رﮊیم یکی این که این بار، در مقبره خمینی، حسن خمینی سخنرانی کرد اما برضد او شعار داده شدشعار«مرگ بر ضد ولایت فقیه» داده شد و بلندگوی او قطع شداحمدی نژاد امکان سخنرانی در مقبره را نیافتدر محلی دیگر سخنرانی کرد و برضد او و مشائی نیز شعار داده شد.
• علامت دومادامه برخوردها در سپاه استبنا بر اطلاع، تغییر و تبدیلها و حذف کردن کسانی که «باید حذف شوند»، تا پائیز ادامه خواهند یافت.
• علامت سومموسوی اردبیلی که در دوره خمینی، «رئیس » قوه قضائیه بود و در تمام دوران کشتار زندانیان، از سال 1360 تا مرگ خمینی، این مقام را می داشت، اینک، با اما و اگر، پوزش می خواهد و یونسی می گویدامام می خواست بنی صدر در ایران بماند و در دور بعد نامزد ریاست جمهوری بگردد و به کشور خدمت کندبدیهی است راست نمی گویدچراکه قدوسی، «دادستان انقلاب»، دستور جلب او را داد و محمدی گیلانی، قصاب اوین، گفتبنی صدر بار به اعدام محکوم است و به دستور خمینی (بنا بر روایت هاشمی رفسنجانی در عبور از بحرانمجلسی که انتخاباتش تقلبی بود و خمینی تحمیل کرده بود، به عدم کفایت بنی صدر رأی داداما او چرا حالا می خواهد بار مسئولیت بسیار سنگین خمینی را در سازش پنهانی با ریگان و بوش (اکتبر سورپرایزو کودتای خرداد 60، به قصد ادامه جنگ در سود انگلیس و امریکا و اسرائیل، سبک کند، زیرا بر بسیاری از همانندهای یونسی (وزیر واواک در حکومت خاتمیمعلوم است که این رﮊیم ماندگار نیستتنها زمان رفتن او است که ممکن است پس و پیش شود.
◀ سخنان خامنه ای در مقبره خمینی (در 14 خرداد 91)، درآنچه به بحران اتمی مربوط می شود، در همان حال که مصرف داخلی داشت، خالی بودن چنته او را نیز آشکار می کرداو گفته است: « آنها براي پوشاندن بحران و مشکلات خود و دور کردن ذهن‌ها، مساله هسته‌ اي ايران را بزرگنمايي مي‌کنند و آن را در صدر مسايل دنيا قرار مي‌دهند و به دروغ، نام سلاح هسته‌ اي را به ميان مي‌آورند درحاليکه واقعيت اينگونه نيست و تلاش آنها نيز به نتيجه نخواهد رسيد
اما پیش از این، او در باره دست آوردهای اتمی ایران رجز می خوانداین خود او بود که تا بخواهی «بزرگ نمائی» می کردبزرگ نمائی او و دستیارانش بدانحد شد که فیزیک دانان اطلاعیه انتشار دادند و عواقب اغراق گوئی ها را خاطر نشان کردنداین به کنار، در این سخنان، کمتر اشاره ای به گفتگوهای بغداد و مسکو ، در سخنان او، نیستنه او و نه هیچ مقام دیگری، اطلاعی به مردم کشور نمی دهند که در پیش و پس پرده چه می گذردتنها، سلطانیه، نماینده او در آﮊانس بین المللی انرﮊی اتمی، در ﮊوئن 2012، در وین، بشدت به آﮊانس حمله کرده و غرب را متهم کرده است که می خواهد آﮊانس را به دستگاه اطلاعاتی خود بدل کنددر تهران، آمانو گفته بود توافق بعمل آمده است و به زودی توافق نامه امضاء می شوداما، تا ﮊوئن، خبری از امضای توافق نشد، در عوض، به آﮊانس حمله شد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar