söndag 15 juli 2012

جناب رویانیان در 8 سال جنگ کثافت شما و سایر علما کدام گورستان تشریف داشتید؟

پاسدار رویانیان گفته که در ماههای حرام فوتبال بازی نمی کنند. من از این پاسدار یک سئوال دارم. بر اساس قوانین اسلام در چهار ماه از سال جنگ حرام است. به همین دلیل به ماههای حرام معروف شده. در 8 سال جنگ بین دو کشور مسلمان ایران و عراق صدام مرتب التماس می کرد که بیایید حرمت ماههای حرام را نگه داریم و در این ماهها جنگ نکنیم. شما و هیچ کدام از علمای اسلام این پیشنهاد صدام را نشیدید. من می خواهم بدانم شما و سایر علما در 8 سال جنگ کثافت خانمان سور کدام قبرستان تشریف داشتید که کشور در ماههای حرام هم می جنگید و شما نمی گفتید حرام است؟ حالا تشریف آورده اید و می گویید فوتبال در ماههای حرام حرام است.
در نهایت حکایت سعدی اینجا کاربرد دارد. گفت مردک گر خر نبودی پیش بیطار نرفتی. نسل قبل ما هم اگر خر نبود کشور را به دست آخوند نمی داد که امثال تو بخواهند پست بگیرند و برای ورزش کشور تعیین تکلیف کنند.

2 kommentarer:

  1. با درود به شما
    یار محترم نه تو ونه نسل بعدی خرید ونه نسل ماقبل شما وما بلکه این ضرورت تاریخ بود که اتفاق افتاد وباید اتفاق میافتاد تا مردم ما که 1300سال بزور به اسلام گرویدند از این مذهب شیطانی جدا شوند که این مهم در حال گذر تاریخی خویش است وبعد از رفتن این رژیم شاید ایرانیان شیطان پرست شوند ولی دیگر چیزی به نام خدا واسلام حسین ونقی تقی باقی نخواهد ماند واین جای بسی خوش بختی است
    سرنگون بادرژیم اشغالگر اسلامی حاکم بر ایران..زنده بادآزادی برابری ودمکراسی

    SvaraRadera
  2. olama va be hamrah baghiye charpayan va hesham dar tavole yonje mikhordand keparvaresh yaband braye eslam va mardon bi danesh va khorafe parast iran!

    SvaraRadera